مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

374
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

636
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر بازار بانکرینگ ایران

صفحات

 صفحه شروع 83 | صفحه پایان 92

چکیده

 بدون وجود بخش حمل ونقل دریایی, واردات و صادرات کالا که پایه تجارت مدرن جهانی است, امکان پذیر نمی باشد. بنابراین حمل ونقل دریایی شریان اصلی تجارت بین المللی می باشد. بطور یقین یکی از پارامترهای مؤثر در حمل و نقل دریایی سوخت شناورها می باشد. ازاین رو سوخت را می-توان به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در توسعه حمل و نقل دریایی معرفی نمود. هدف از تحقیق حاضر شناسایی عوامل موثر بر بازار بانکرینگ ایران از دیدگاه صاحبنظران, با رویکرد کیفی می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف, تحقیقی کاربردی می باشد. در واقع هدف از این تحقیق توسعه دانش کاربردی یک زمینه خاص می باشد. همچنین این تحقیق از نظر ویژگی های موضوع, تحقیقی است اکتشافی و توصیفی. از نظر زمان گردآوری داده ها, مطالعه ای است پیمایشی, واز نظر نحوه گردآوری داده ها, تحقیقی میدانی است, که از ابزار مصاحبه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق را, کلیه مدیران و کارشناسان بازاریابی در صنعت بانکرینگ (با بیش از 15سال سابقه فعال) (54 نفر) تشکیل می دهد که 24 نفر با روش نمونه گیری هدفمند و تکنیک گلوله برفی به عنوان نمونه ی تحقیق انتخاب شدند. بمنظور گردآوری داده ها از روش مصاحبه فردی نیمه ساختارمند استفاده شد. جهت بررسی ویژگی های جمعیت شناختی صاحبنظران از نرم افزار SPSS20 و همچنین برای تعیین کدها و موضوعات اصلی و نیز ارائه ی مدل های گرافیکی از نرم افزار تحلیل داده های کیفی با MAXQDA استفاده شد. شاخص های شناسایی شده عبارت است از: حمایت انگیزشی, تعامل با مشتریان, تعاملات و ارتباطات سیاسی مناسب, تعاملات با هیأت, تعامل با کارکنان, قابلیت توزیع, ترویج, قیمت, محصول و فرآیندها.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نعمتی زاده، سینا، رحیمی نیک، اعظم، و رزاق زاده، اسداله. (1399). شناسایی عوامل موثر بر بازار بانکرینگ ایران. اقیانوس شناسی، 11(41 )، 83-92. SID. https://sid.ir/paper/378532/fa

    Vancouver: کپی

    نعمتی زاده سینا، رحیمی نیک اعظم، رزاق زاده اسداله. شناسایی عوامل موثر بر بازار بانکرینگ ایران. اقیانوس شناسی[Internet]. 1399؛11(41 ):83-92. Available from: https://sid.ir/paper/378532/fa

    IEEE: کپی

    سینا نعمتی زاده، اعظم رحیمی نیک، و اسداله رزاق زاده، “شناسایی عوامل موثر بر بازار بانکرینگ ایران،” اقیانوس شناسی، vol. 11، no. 41 ، pp. 83–92، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378532/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button