APA:
کپیشافعی، رضا، غفوریان شاگردی، امیر، و ساعدی، سارا. (1399). تحلیل نقش سبک زندگی و قوم گرایی بر قضاوت مصرف کنندگان درباره محصولات داخلی. مدیریت فردا، 19(62 )، 221-234. SID. https://sid.ir/paper/379324/fa
Vancouver:
کپیشافعی رضا، غفوریان شاگردی امیر، ساعدی سارا. تحلیل نقش سبک زندگی و قوم گرایی بر قضاوت مصرف کنندگان درباره محصولات داخلی. مدیریت فردا[Internet]. 1399؛19(62 ):221-234. Available from: https://sid.ir/paper/379324/fa
IEEE:
کپیرضا شافعی، امیر غفوریان شاگردی، و سارا ساعدی، “تحلیل نقش سبک زندگی و قوم گرایی بر قضاوت مصرف کنندگان درباره محصولات داخلی،” مدیریت فردا، vol. 19، no. 62 ، pp. 221–234، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/379324/fa