APA:
کپیدرتاج، فریبرز، آقاجانی، فرنوش، دلاور، علی، نوابی نژاد، شکوه، و مردانی راد، مژگان. (1399). تدوین برنامه درمانی آموزشی گروهی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل و روش پذیرش و تعهد و بررسی اثربخشی آن بر مولفه های خودانتقادی دختران دچار شکست عاطفی. مجله علوم روانشناختی، 19(95 )، 1389-1399. SID. https://sid.ir/paper/380081/fa
Vancouver:
کپیدرتاج فریبرز، آقاجانی فرنوش، دلاور علی، نوابی نژاد شکوه، مردانی راد مژگان. تدوین برنامه درمانی آموزشی گروهی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل و روش پذیرش و تعهد و بررسی اثربخشی آن بر مولفه های خودانتقادی دختران دچار شکست عاطفی. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1399؛19(95 ):1389-1399. Available from: https://sid.ir/paper/380081/fa
IEEE:
کپیفریبرز درتاج، فرنوش آقاجانی، علی دلاور، شکوه نوابی نژاد، و مژگان مردانی راد، “تدوین برنامه درمانی آموزشی گروهی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل و روش پذیرش و تعهد و بررسی اثربخشی آن بر مولفه های خودانتقادی دختران دچار شکست عاطفی،” مجله علوم روانشناختی، vol. 19، no. 95 ، pp. 1389–1399، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380081/fa