APA:
کپیباقری، هادی، و بیگلری، نسرین. (1399). نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(3 )، 51-72. SID. https://sid.ir/paper/381929/fa
Vancouver:
کپیباقری هادی، بیگلری نسرین. نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار. مطالعات بازاریابی ورزشی[Internet]. 1399؛1(3 ):51-72. Available from: https://sid.ir/paper/381929/fa
IEEE:
کپیهادی باقری، و نسرین بیگلری، “نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار،” مطالعات بازاریابی ورزشی، vol. 1، no. 3 ، pp. 51–72، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381929/fa