مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,227
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

734
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اولویت بندی عوامل موثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 80

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, اولویت بندی و رتبه بندی عوامل موثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه مشتریان زن و مرد فروشگاه های ورزشی شهر شیراز که قصد خرید پوشاک ورزشی مجید (M) را داشتند (که توسط علی کریمی صحه گذاری شده بود) تشکیل دادند, بنابراین, با توجه به نامعین بودن حجم جامعه, حجم نمونه از طریق فرمول کوکران تعیین گردید (185= N). نتایج نشان می دهد که در بین تمامی مولفه های صحه گذاری, مولفه شخصیت دوست داشتنی ورزشکار دارای بیشترین اهمیت می باشد و پس از آن مولفه های صداقت حرفه ای, منبع جذابیت, تیپ شخصیتی و توان ستاره بودن دارای کمترین اهمیت هستند, لذا, شناسایی عواملی که بتوانند با صحه گذاری و تاییدکردن محصولات از طریق ورزشکاران بر مشتریان تاثیر بگذارند, برای ورزشکاران و مدیران سازمان های صنعتی ضروری می باشد تا آن ها بتوانند از این طریق و به منظور جذب مشتری بیشتر جهت فروش محصولات خود, سرمایه گذاری کرده و تمرکز مناسبی بر این عوامل داشته باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمودی، احمد، رسولی، سیدمهدی، و متقی شهری، محمدحسن. (1396). اولویت بندی عوامل موثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 9(41 )، 61-80. SID. https://sid.ir/paper/234376/fa

    Vancouver: کپی

    محمودی احمد، رسولی سیدمهدی، متقی شهری محمدحسن. اولویت بندی عوامل موثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1396؛9(41 ):61-80. Available from: https://sid.ir/paper/234376/fa

    IEEE: کپی

    احمد محمودی، سیدمهدی رسولی، و محمدحسن متقی شهری، “اولویت بندی عوامل موثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 9، no. 41 ، pp. 61–80، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234376/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا