Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

500
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

523
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 72

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف تدوین و ارایه الگویی مناسب در زمینه رفتار معنوی سازمان های رسانه ای صورت گرفت. این پژوهش از نظر هدف بنیادی و کاربردی, از نظر روش و چگونگی گردآوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی و همبستگی و از نظر نحوه انجام تحقیق از نوع پژوهش های کیفی به شمار می رود که در آن از رویکرد اکتشافی و راهبرد پژوهشی «نظریه داده بنیاد» استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش شامل متخصصان و خبرگان حوزه معنویت و رسانه می باشد؛ که با استفاده از روش نمونه گیری قضاوتی و گلوله برفی 15 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین جهت جمع آوری داده ها از مصاحبه های عمیق اکتشافی استفاده شد. پس از انجام مراحل سه گانه کدگذاری باز, کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی مقوله ها, مفاهیم و ابعاد استخراج شده و یک تیوری جدید که همان مدل رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای است, طراحی شد. امید است تا با به کارگیری الگوی ارایه شده در این پژوهش و با افزایش درک کارکنان و مدیران و سازمان های رسانه ای نسبت به فرایند جاری سازی ارزش های معنوی, به نهادینه سازی رفتار مبتنی بر معنویت در سازمان های رسانه ای اقدام شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرهنگی، علی اکبر، رستگار، عباسعلی، زارعی، عظیم. (1398). طراحی الگوی رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای. مدیریت فردا، 18(61 )، 63-72. SID. https://sid.ir/paper/383576/fa

    Vancouver: کپی

    فرهنگی علی اکبر، رستگار عباسعلی، زارعی عظیم. طراحی الگوی رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای. مدیریت فردا[Internet]. 1398؛18(61 ):63-72. Available from: https://sid.ir/paper/383576/fa

    IEEE: کپی

    علی اکبر فرهنگی، عباسعلی رستگار، عظیم زارعی، “طراحی الگوی رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای،” مدیریت فردا، vol. 18، no. 61 ، pp. 63–72، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383576/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا