APA:
کپیمقدس زاده، حسن. (1397). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، 52(3 )، 119-139. SID. https://sid.ir/paper/384233/fa
Vancouver:
کپیمقدس زاده حسن. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)[Internet]. 1397؛52(3 ):119-139. Available from: https://sid.ir/paper/384233/fa
IEEE:
کپیحسن مقدس زاده، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری،” تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، vol. 52، no. 3 ، pp. 119–139، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/384233/fa