APA:
کپیکریمی علویجه، محمدرضا، رضایی، مرتضی، و اصلانی افراشته، امیر. (1398). کاوشی بر تبیین نقش تعدیل گری صفات اخلاقی روی مدل تاثیر برند خدمات بانکداری. مدیریت فردا، 18(61 )، 193-208. SID. https://sid.ir/paper/385153/fa
Vancouver:
کپیکریمی علویجه محمدرضا، رضایی مرتضی، اصلانی افراشته امیر. کاوشی بر تبیین نقش تعدیل گری صفات اخلاقی روی مدل تاثیر برند خدمات بانکداری. مدیریت فردا[Internet]. 1398؛18(61 ):193-208. Available from: https://sid.ir/paper/385153/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کریمی علویجه، مرتضی رضایی، و امیر اصلانی افراشته، “کاوشی بر تبیین نقش تعدیل گری صفات اخلاقی روی مدل تاثیر برند خدمات بانکداری،” مدیریت فردا، vol. 18، no. 61 ، pp. 193–208، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385153/fa