مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

326
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

545
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی

صفحات

 صفحه شروع 137 | صفحه پایان 150

چکیده

 هدف این پژوهش بررسی تأثیر سرعت موسیقی بر احساس لذت مشتریان در خرید اینترنتی است که با استفاده از دستگاه الکتروانسفالوگرام و سنجش عملکرد مغز و ذهن ناخودآگاه مشتریان انجام گرفته است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی, از نظر ماهیت اکتشافی و از نظر روش تجربی است. دستگاه الکتروانسفالوگرام, دستگاهی برای ثبت سیگنال های مغزی است که معمولاً در پزشکی استفاده می شود و امروزه در بازاریابی نیز کاربرد بسیار دارد. خروجی های این دستگاه پس از حذف مصنوعات با استفاده از نرم افزار متلب, از طریق آزمون مقایسة میانگین یک جامعه در دو زمان, در نرم افزار SPSS میان نمونة 10 نفری از خانم های دانشجو با سنین بین 26 تا 35 سال از شهر تهران مقایسه شد, نتایج حاصل از تحقیق حاضر نشان می دهد احساس لذت در حالت خرید بدون موسیقی با حالت خرید با پخش موسیقی با سرعت کمتر تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و احساس لذت در حالت بدون پخش موسیقی بیشتر از حالت خرید با پخش موسیقی با سرعت زیاد است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بنیادی نائینی، علی، و ادیب کیا، حدیث. (1398). بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4 (پیاپی 35) )، 137-150. SID. https://sid.ir/paper/385370/fa

    Vancouver: کپی

    بنیادی نائینی علی، ادیب کیا حدیث. بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛6(4 (پیاپی 35) ):137-150. Available from: https://sid.ir/paper/385370/fa

    IEEE: کپی

    علی بنیادی نائینی، و حدیث ادیب کیا، “بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 4 (پیاپی 35) ، pp. 137–150، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385370/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button