APA:
کپیبنیادی نائینی، علی، و ادیب کیا، حدیث. (1398). بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4 (پیاپی 35) )، 137-150. SID. https://sid.ir/paper/385370/fa
Vancouver:
کپیبنیادی نائینی علی، ادیب کیا حدیث. بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛6(4 (پیاپی 35) ):137-150. Available from: https://sid.ir/paper/385370/fa
IEEE:
کپیعلی بنیادی نائینی، و حدیث ادیب کیا، “بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 4 (پیاپی 35) ، pp. 137–150، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385370/fa