APA:
کپیساکی فر، مهدی، سیدامیری، نادر، و خاوری، فرزانه. (1398). نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده فروشی هایی برخط. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(3 (پیاپی 34) )، 143-158. SID. https://sid.ir/paper/386794/fa
Vancouver:
کپیساکی فر مهدی، سیدامیری نادر، خاوری فرزانه. نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده فروشی هایی برخط. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(3 (پیاپی 34) ):143-158. Available from: https://sid.ir/paper/386794/fa
IEEE:
کپیمهدی ساکی فر، نادر سیدامیری، و فرزانه خاوری، “نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده فروشی هایی برخط،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 3 (پیاپی 34) ، pp. 143–158، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386794/fa