APA:
کپیگیلی، مهدی، فروزنده دهکردی، لطف اله، حسینی، میرزاحسن، و محمودی میمند، محمد. (1399). مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم. پژوهش های مدیریت در ایران، 24(4 )، 1-17. SID. https://sid.ir/paper/387150/fa
Vancouver:
کپیگیلی مهدی، فروزنده دهکردی لطف اله، حسینی میرزاحسن، محمودی میمند محمد. مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1399؛24(4 ):1-17. Available from: https://sid.ir/paper/387150/fa
IEEE:
کپیمهدی گیلی، لطف اله فروزنده دهکردی، میرزاحسن حسینی، و محمد محمودی میمند، “مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 24، no. 4 ، pp. 1–17، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/387150/fa