مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

225
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

526
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی مفهومی دوسطحی-سه لایه ای با تاکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند

صفحات

 صفحه شروع 21 | صفحه پایان 42

چکیده

 اهمیت نقش میانجی عشق برند در توسعه وفاداری, تبلیغات توصیه ای با مشتریان, این مفهوم نوظهور در بازاریابی را نیازمند شناسایی و مفهوم پردازی ساخته است. هدف این پژوهش شناسایی ماهیت عشق برند با استفاده از رویکرد بررسی نظام مند منابع و پیشینه پژوهش از طریق شناسایی ابعاد عشق برند و جداسازی معیارهای جوهری و عرضی برمبنای تقسیم بندی سه گانه معیارهای ذهنی عاطفی, ارادی و شناختی است. در پایان با تجمیع تقسیم بندی های انجام شده, الگویی مفهومی در قالب دو سطح و سه لایه ارایه می شود که سطوح آن را معیارهای ماهیتی (جوهر و عرض) و لایه های آن را معیارهای ذهنی (عاطفی, ارادی و شناختی) تشکیل می دهد. مهم ترین نتایج, قرارگرفتن 8 مورد 28 ابعاد شناسایی شده در قالب جوهره عشق برند است که معیارهای شناختی 4 مورد و معیارهای ارادی و عاطفی به ترتیب 3 و 1 مورد را به خود اختصاص داده اند. نقش پررنگ عوامل شناختی و ارادی در پدیده عشق برند از دیگر نتایج مهم پژوهش است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    براتی کهریزسنگی، ابوالفضل، و قره چه، منیژه. (1399). الگوی مفهومی دوسطحی-سه لایه ای با تاکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(2 (پیاپی 37) )، 21-42. SID. https://sid.ir/paper/388055/fa

    Vancouver: کپی

    براتی کهریزسنگی ابوالفضل، قره چه منیژه. الگوی مفهومی دوسطحی-سه لایه ای با تاکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(2 (پیاپی 37) ):21-42. Available from: https://sid.ir/paper/388055/fa

    IEEE: کپی

    ابوالفضل براتی کهریزسنگی، و منیژه قره چه، “الگوی مفهومی دوسطحی-سه لایه ای با تاکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 2 (پیاپی 37) ، pp. 21–42، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388055/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button