APA:
کپیبراتی کهریزسنگی، ابوالفضل، و قره چه، منیژه. (1399). الگوی مفهومی دوسطحی-سه لایه ای با تاکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(2 (پیاپی 37) )، 21-42. SID. https://sid.ir/paper/388055/fa
Vancouver:
کپیبراتی کهریزسنگی ابوالفضل، قره چه منیژه. الگوی مفهومی دوسطحی-سه لایه ای با تاکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(2 (پیاپی 37) ):21-42. Available from: https://sid.ir/paper/388055/fa
IEEE:
کپیابوالفضل براتی کهریزسنگی، و منیژه قره چه، “الگوی مفهومی دوسطحی-سه لایه ای با تاکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 2 (پیاپی 37) ، pp. 21–42، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388055/fa