مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

349
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

489
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

هوش رقابتی مبتنی بر محتوای شبکه های اجتماعی و عوامل موثر بر فرایند آن

صفحات

 صفحه شروع 43 | صفحه پایان 60

چکیده

 باتوجه به گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی و غنی تر شدن محتوای موجود در این شبکه ها, استفاده از مدل های مختلف هوش رقابتی مبتنی بر محتوای تولید شده کاربران, به یکی از علاقه مندی های بسیاری از سازمان ها و ارگان ها تبدیل شده است. هدف این پژوهش, شناسایی عوامل موثر بر مراحل مختلف فرایند هوش رقابتی مبتنی بر محتوای شبکه اجتماعی است. پژوهش به صورت کیفی و در قالب یک پژوهش کاربردی برنامه ریزی و اجرا شده است. در این پژوهش با استفاده از مرور نظام مند پژوهش های پیشین, عوامل مختلف اثرگذار بر چرخه هوش رقابتی مبتنی بر محتوای شبکه های اجتماعی, شناسایی شده و سپس این عوامل کدگذاری و با استفاده از تحلیل مضمون در مضامین مختلف دسته بندی شده اند. نتایج پژوهش ضمن خلاصه سازی و معرفی پژوهش های برتر قبلی, نشان می دهد فرایند هوش رقابتی مبتنی بر شبکه های اجتماعی شامل چهار مرحله طرح ریزی و جهت دهی, جمع آوری داده ها, تحلیل و انتشار نتایج است. در این پژوهش, درمجموع 24 عامل موثر مختلف شناسایی شده است که هرکدام در کمیت و کیفیت بخشی از نتایج به دست آمده از مراحل یادشده موثرند. سازمان ها برای استفاده بهتر از مزایای هوش رقابتی مبتنی بر محتوای شبکه های اجتماعی, باید به این عوامل توجه بیشتری داشته باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ناصری، امیرحسن، تقوا، محمدرضا، فیضی، کامران، و رییسی وانانی، ایمان. (1398). هوش رقابتی مبتنی بر محتوای شبکه های اجتماعی و عوامل موثر بر فرایند آن. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(3 (پیاپی 34) )، 43-60. SID. https://sid.ir/paper/388058/fa

    Vancouver: کپی

    ناصری امیرحسن، تقوا محمدرضا، فیضی کامران، رییسی وانانی ایمان. هوش رقابتی مبتنی بر محتوای شبکه های اجتماعی و عوامل موثر بر فرایند آن. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(3 (پیاپی 34) ):43-60. Available from: https://sid.ir/paper/388058/fa

    IEEE: کپی

    امیرحسن ناصری، محمدرضا تقوا، کامران فیضی، و ایمان رییسی وانانی، “هوش رقابتی مبتنی بر محتوای شبکه های اجتماعی و عوامل موثر بر فرایند آن،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 3 (پیاپی 34) ، pp. 43–60، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388058/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button