APA:
کپیاحدی، پری، صابریان، فاطمه، و پانی، بهناز. (1398). بررسی تصویر ذهنی مصرف کنندگان برند حلال با بهره گیری از تکنیک تحلیل شبکه های عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(3 (پیاپی 34) )، 61-78. SID. https://sid.ir/paper/388059/fa
Vancouver:
کپیاحدی پری، صابریان فاطمه، پانی بهناز. بررسی تصویر ذهنی مصرف کنندگان برند حلال با بهره گیری از تکنیک تحلیل شبکه های عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(3 (پیاپی 34) ):61-78. Available from: https://sid.ir/paper/388059/fa
IEEE:
کپیپری احدی، فاطمه صابریان، و بهناز پانی، “بررسی تصویر ذهنی مصرف کنندگان برند حلال با بهره گیری از تکنیک تحلیل شبکه های عصبی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 3 (پیاپی 34) ، pp. 61–78، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388059/fa