APA:
کپیشیرمحمدی، یزدان، ضرغام بروجنی، حمید، و جوانی، معصومه. (1398). اثر ارزش تعامل اجتماعی, ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین، 9(3 (پیاپی 34) )، 79-100. SID. https://sid.ir/paper/388061/fa
Vancouver:
کپیشیرمحمدی یزدان، ضرغام بروجنی حمید، جوانی معصومه. اثر ارزش تعامل اجتماعی, ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(3 (پیاپی 34) ):79-100. Available from: https://sid.ir/paper/388061/fa
IEEE:
کپییزدان شیرمحمدی، حمید ضرغام بروجنی، و معصومه جوانی، “اثر ارزش تعامل اجتماعی, ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 3 (پیاپی 34) ، pp. 79–100، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388061/fa