مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

600
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

555
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی مشتری و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعه گردشگران شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 18

چکیده

 با درنظرگرفتن شرایط عصر جدید, مبحث تعاملات دو سویه و هم آفرینی برای افزایش کیفیت خدمات و حفظ و ایجاد ارزش برای مشتریان اهمیتی روزافزون یافته است. هدف این مطالعه, بررسی تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتریان است. پژوهش حاضر ازنظر هدف, کاربردی و ازنظر ماهیت و روش توصیفی-پیمایشی و ازنوع مقطعی است. جامعه این پژوهش, گردشگران شهر اصفهان است که با استفاده از فرمول کوکران, نمونه 186 نفری انتخاب شد. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه است که به صورت حضوری توزیع شده است. در این پژوهش, روایی محتوا و روایی سازه سنجش و بررسی شده و پایایی پرسشنامه ازطریق محاسبه ضرایب بارهای عاملی آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی به دست آمده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل عامل تاییدی و از نرم افزار Spss25 و Smart Pls2. 0 استفاده شده است. نتایج نشان می دهد ارزش لذت گرایانه و ارزش اجتماعی و ارزش اخلاقی بر نگرش هم آفرینی تاثیری مثبت و معنادار دارد؛ ولی ارزش شناختی بر نگرش هم آفرینی تاثیری معنادار ندارد. نگرش هم آفرینی بر رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری تاثیری مثبت و معنادار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طالاری، محمد، و دهقانی قهنویه، عادله. (1398). تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی مشتری و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعه گردشگران شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(3 (پیاپی 34) )، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/388158/fa

    Vancouver: کپی

    طالاری محمد، دهقانی قهنویه عادله. تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی مشتری و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعه گردشگران شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(3 (پیاپی 34) ):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/388158/fa

    IEEE: کپی

    محمد طالاری، و عادله دهقانی قهنویه، “تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی مشتری و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعه گردشگران شهر اصفهان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 3 (پیاپی 34) ، pp. 1–18، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388158/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا