APA:
کپیطالاری، محمد، و دهقانی قهنویه، عادله. (1398). تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی مشتری و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعه گردشگران شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(3 (پیاپی 34) )، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/388158/fa
Vancouver:
کپیطالاری محمد، دهقانی قهنویه عادله. تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی مشتری و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعه گردشگران شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(3 (پیاپی 34) ):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/388158/fa
IEEE:
کپیمحمد طالاری، و عادله دهقانی قهنویه، “تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی مشتری و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعه گردشگران شهر اصفهان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 3 (پیاپی 34) ، pp. 1–18، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388158/fa