APA:
کپیرحیمی اقدم، صمد، فاریابی، محمد، و عزیزخواه آلانق، سعیده. (1399). تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش طول عمر مشتری. بررسی های بازرگانی، 18(105 )، 71-84. SID. https://sid.ir/paper/388379/fa
Vancouver:
کپیرحیمی اقدم صمد، فاریابی محمد، عزیزخواه آلانق سعیده. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش طول عمر مشتری. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(105 ):71-84. Available from: https://sid.ir/paper/388379/fa
IEEE:
کپیصمد رحیمی اقدم، محمد فاریابی، و سعیده عزیزخواه آلانق، “تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش طول عمر مشتری،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 105 ، pp. 71–84، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388379/fa