APA:
کپیکاشانی پور، محمد، خسروی، ابوالفضل، و شفیعی زاده، زهرا. (1399). بررسی نحوه اثرگذاری هزینه های بازاریابی شرکت ها بر بازدهی کوتاه مدت و بلند مدت سهام در عرضه اولیه. پژوهشنامه بازرگانی، 24(94 )، 27-50. SID. https://sid.ir/paper/388706/fa
Vancouver:
کپیکاشانی پور محمد، خسروی ابوالفضل، شفیعی زاده زهرا. بررسی نحوه اثرگذاری هزینه های بازاریابی شرکت ها بر بازدهی کوتاه مدت و بلند مدت سهام در عرضه اولیه. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1399؛24(94 ):27-50. Available from: https://sid.ir/paper/388706/fa
IEEE:
کپیمحمد کاشانی پور، ابوالفضل خسروی، و زهرا شفیعی زاده، “بررسی نحوه اثرگذاری هزینه های بازاریابی شرکت ها بر بازدهی کوتاه مدت و بلند مدت سهام در عرضه اولیه،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 24، no. 94 ، pp. 27–50، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388706/fa