APA:
کپیجعفری هفت خوانی، نادر، و محسنی، حسنعلی. (1399). عوامل موثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران). تحقیقات بازاریابی نوین، 10(1 (پیاپی 36) )، 39-62. SID. https://sid.ir/paper/389567/fa
Vancouver:
کپیجعفری هفت خوانی نادر، محسنی حسنعلی. عوامل موثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(1 (پیاپی 36) ):39-62. Available from: https://sid.ir/paper/389567/fa
IEEE:
کپینادر جعفری هفت خوانی، و حسنعلی محسنی، “عوامل موثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 1 (پیاپی 36) ، pp. 39–62، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/389567/fa