APA:
کپیخنیفر، حسین، سلطانی نژاد، نیما، و رشید، علی اصغر. (1400). تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون). مدیریت فرهنگ سازمانی، 19(1 )، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/390265/fa
Vancouver:
کپیخنیفر حسین، سلطانی نژاد نیما، رشید علی اصغر. تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون). مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1400؛19(1 ):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/390265/fa
IEEE:
کپیحسین خنیفر، نیما سلطانی نژاد، و علی اصغر رشید، “تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون)،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 19، no. 1 ، pp. 1–24، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/390265/fa