مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

478
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

752
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا)

صفحات

 صفحه شروع 209 | صفحه پایان 228

چکیده

 پژوهش حاضر به دنبال شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بوده اند که در فروردین و اردیبهشت ماه 1397 از خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده کرده اند. برای تعیین حجم نمونه آماری از الگوی کومر و لی استفاده و تعداد نمونه 500 تایی تعیین شد که 458 مورد پرسشنامه تکمیل شده دریافت شد. جهت انتخاب اعضای نمونه آماری از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد و جمع آوری داده ها با استفاده از دو روش کتابخانه ای برای مرور ادبیات پژوهش و روش میدانی برای توزیع و جمع آوری پرسشنامه انجام گرفت. روایی پرسشنامه توسط خبرگان سنجیده شد و پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. تحلیل داده ها با روش تحلیل عاملی اکتشافی از طریق نرم افزار SPSS صورت گرفت. یافته های پژوهش حاضر نشان داد تجربه کاربر شامل سیزده بعد می باشد. برای بررسی ابعاد, از آزمون تی تک نمونه ای استفاده شد. بنابراین بررسی این ابعاد نشان داد که همه ابعاد در وضعیت مناسبی قرار دارند. برای رتبه بندی ابعاد از آنتروپی شانون استفاده گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرمانی، مهدی، غفاری، محمد، معینی، حسین، و زندی نسب، مصطفی. (1398). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا). مدیریت فردا، 18(61 )، 209-228. SID. https://sid.ir/paper/390345/fa

    Vancouver: کپی

    فرمانی مهدی، غفاری محمد، معینی حسین، زندی نسب مصطفی. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا). مدیریت فردا[Internet]. 1398؛18(61 ):209-228. Available from: https://sid.ir/paper/390345/fa

    IEEE: کپی

    مهدی فرمانی، محمد غفاری، حسین معینی، و مصطفی زندی نسب، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا)،” مدیریت فردا، vol. 18، no. 61 ، pp. 209–228، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/390345/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button