APA:
کپیفرمانی، مهدی، غفاری، محمد، معینی، حسین، و زندی نسب، مصطفی. (1398). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا). مدیریت فردا، 18(61 )، 209-228. SID. https://sid.ir/paper/390345/fa
Vancouver:
کپیفرمانی مهدی، غفاری محمد، معینی حسین، زندی نسب مصطفی. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا). مدیریت فردا[Internet]. 1398؛18(61 ):209-228. Available from: https://sid.ir/paper/390345/fa
IEEE:
کپیمهدی فرمانی، محمد غفاری، حسین معینی، و مصطفی زندی نسب، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستم های پیشنهاددهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه: دیجی کالا)،” مدیریت فردا، vol. 18، no. 61 ، pp. 209–228، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/390345/fa