APA:
کپینظری، درسا، حامی، محمد، باقریان فرح آبادی، محسن، و شاکری، نادر. (1399). اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی. مدیریت ورزشی (حرکت)، 12(4 )، 997-1014. SID. https://sid.ir/paper/390621/fa
Vancouver:
کپینظری درسا، حامی محمد، باقریان فرح آبادی محسن، شاکری نادر. اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1399؛12(4 ):997-1014. Available from: https://sid.ir/paper/390621/fa
IEEE:
کپیدرسا نظری، محمد حامی، محسن باقریان فرح آبادی، و نادر شاکری، “اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 12، no. 4 ، pp. 997–1014، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/390621/fa