مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

576
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

573
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تاکید بر رسانه های اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 161 | صفحه پایان 176

چکیده

 رسانه اجتماعی جزء لاینفک سازمان ها محسوب شده و یکی از مهم ترین ابعاد در راستای کمک به فعالیت های روابط عمومی بوده و منجر به توسعه فعالیتهای سازمانی می گردد اما نحوه استفاده صحیح از این رسانه ها حایز اهمیت بوده, در این راستا تحقیق حاضر با هدف ارایه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تاکید بر رسانه های اجتماعی صورت گرفت. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی پیمایشی است, همچنین با رویکرد پژوهش آمیخته متوالی صورت گرفته است. جامعه ی آماری تحقیق را خبرگان دانشگاهی صاحبنظر در حوزه روابط عمومی و رسانه و متخصصین فعال درشرکت متروی تهران تشکیل میدهند. در این پژوهش از روش نمونه گیری قضاوتی استفاده شده و ابزار جمع آوری داده ها مصاحبه و پرسشنامه است. ابتدا در بخش کیفی جهت شناسایی مولفه های مدل, مصاحبه هایی تا رسیدن به اشباع نظری صورت گرفت, و توسط نرم افزار مکس کیو دی ای کدگذاری و تجزیه وتحلیل شد, سپس اهمیت و میزان تاثیر مولفه های استخراج شده از بخش کیفی, از طریق روش دیتمیل فازی, تعیین شدند. نتایج نشان داد که برای رسانه اجتماعی مولفه های اصلی ارتباطات رسانه ای و سهولت کاربری رسانه اجتماعی به عنوان عوامل اثرگذار الگوی مربوطه و اطلاع رسانی رسانه های اجتماعی به عنوان عامل اثرپذیر شناسایی شده اندو برای روابط عمومی متروی شهر تهران مولفه توسعه ارتباطات درروابط عمومی به عنوان عامل اثرپذیر و توسعه روابط عمومی به عنوان عامل اثرگذار شناسایی گردید و هر یک از این مولفه ها دارای شاخص های اثرگذار و اثرپذیری است که در نتیجه گیری ارایه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عزیزیان، محمد، مزیدی شرف آبادی، علی محمد، و اسلامی، حسین. (1399). ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تاکید بر رسانه های اجتماعی. مدیریت سازمان های دولتی، 9(1 (پیاپی 33) )، 161-176. SID. https://sid.ir/paper/392660/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزیان محمد، مزیدی شرف آبادی علی محمد، اسلامی حسین. ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تاکید بر رسانه های اجتماعی. مدیریت سازمان های دولتی[Internet]. 1399؛9(1 (پیاپی 33) ):161-176. Available from: https://sid.ir/paper/392660/fa

    IEEE: کپی

    محمد عزیزیان، علی محمد مزیدی شرف آبادی، و حسین اسلامی، “ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تاکید بر رسانه های اجتماعی،” مدیریت سازمان های دولتی، vol. 9، no. 1 (پیاپی 33) ، pp. 161–176، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392660/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button