مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

421
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

549
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی راه های ایجاد مزیت رقابتی در بانک رفاه کارگران

صفحات

 صفحه شروع 297 | صفحه پایان 305

چکیده

 هدف این تحقیق ارایه مدلی برای خلق مزیت رقابتی با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی در بانک رفاه کارگران می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک رفاه کارگران که از اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند, بوده است. ابزارهای گردآوری اطلاعات این تحقیق در بخش کیفی مصاحبه های باز بوده و در بخش کم با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته در بخش کیفی اطلاعات دریافت و مورد استفاده قرار گرفته است. یافته های تحقیق نشان داده است که تدوین استانداردها, آیین نامه ها و مقررات, طراحی مکانیزم های مالی و غیرمالی تشویقی, ایجاد بستر و زیرساخت فناوری و پیاده سازی و کاربرد فناوری, بهینه سازی فرآیندهای خلق مزیت رقابتی دیجیتالی با تکیه بر شبکه های اجتماعی, بکارگیری نیروی انسانی مجرب و کارآمد, ایجاد مزیت رقابتی درون گروهی تخصصی, ایجاد ارتباطات درون و برون سازمانی مناسب و ارزیابی و پایش محیط, ساختار و سیستم بانکی و فرهنگ سازی مناسب در محیط بانکی عوامل کلیدی در ایجاد مزیت رقابتی بر اساس نقش شبکه های اجتماعی و فضاهای دیجیتالی می باشند. نتایج حاصله بیانگر آن است که برای ایجاد مزیت رقابتی شاخص و ممتاز دیجیتالی و در شبکه های اجتماعی باید هر یک از الگوهای قانونی-بخشنامه ای-حمایتی, عوامل ساختاری و سیستمی, عوامل فن آوری-دانشی, عوامل انسانی و فردی, عوامل فرهنگ سازمانی, عوامل محیط دیجیتالی-سرمایه ای و عوامل ارتباطی در بانک رفاه کارگران را بهینه سازی نموده و در چارچوب تعاملات بین این عوامل تعادل مناسب برقرار نمود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرادی یگان محله، شعبان، میرابی، وحیدرضا، و حیدری، عباس. (1399). بررسی راه های ایجاد مزیت رقابتی در بانک رفاه کارگران. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، 9(33 )، 297-305. SID. https://sid.ir/paper/393563/fa

    Vancouver: کپی

    مرادی یگان محله شعبان، میرابی وحیدرضا، حیدری عباس. بررسی راه های ایجاد مزیت رقابتی در بانک رفاه کارگران. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت[Internet]. 1399؛9(33 ):297-305. Available from: https://sid.ir/paper/393563/fa

    IEEE: کپی

    شعبان مرادی یگان محله، وحیدرضا میرابی، و عباس حیدری، “بررسی راه های ایجاد مزیت رقابتی در بانک رفاه کارگران،” دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، vol. 9، no. 33 ، pp. 297–305، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393563/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button