APA:
کپیفتحی، جلیل، گرینیر، وینست، و درخشان، علی. (1400). خودکارآمدی, تأمل و فرسودگی شغلی در میان معلمان ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش میانجی تنظیم هیجانی. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، 9(2 )، 13-37. SID. https://sid.ir/paper/394817/fa
Vancouver:
کپیفتحی جلیل، گرینیر وینست، درخشان علی. خودکارآمدی, تأمل و فرسودگی شغلی در میان معلمان ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش میانجی تنظیم هیجانی. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران[Internet]. 1400؛9(2 ):13-37. Available from: https://sid.ir/paper/394817/fa
IEEE:
کپیجلیل فتحی، وینست گرینیر، و علی درخشان، “خودکارآمدی, تأمل و فرسودگی شغلی در میان معلمان ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش میانجی تنظیم هیجانی،” مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، vol. 9، no. 2 ، pp. 13–37، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/394817/fa