APA:
کپیشاه بندرزاده، حمید، نبوی زاده، فروغ، اسلمی، سپیده، و خواجه، فاطمه. (1399). کاربرد نقشه شناختی فازی در شناسایی شاخص های موثر در حوزه بازاریابی جهانی. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(2 (پیاپی 37) )، 85-104. SID. https://sid.ir/paper/396549/fa
Vancouver:
کپیشاه بندرزاده حمید، نبوی زاده فروغ، اسلمی سپیده، خواجه فاطمه. کاربرد نقشه شناختی فازی در شناسایی شاخص های موثر در حوزه بازاریابی جهانی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(2 (پیاپی 37) ):85-104. Available from: https://sid.ir/paper/396549/fa
IEEE:
کپیحمید شاه بندرزاده، فروغ نبوی زاده، سپیده اسلمی، و فاطمه خواجه، “کاربرد نقشه شناختی فازی در شناسایی شاخص های موثر در حوزه بازاریابی جهانی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 2 (پیاپی 37) ، pp. 85–104، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/396549/fa