APA:
کپیاکبری، محسن، ابراهیم پور ازبری، مصطفی، و لاکانی، رضا. (1399). بررسی تاثیر برداشت نخستین مشتری از شخصیت تبلیغ کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگاره مشتری با تبلیغ کننده (مطالعه موردی: دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه گیلان). تحقیقات بازاریابی نوین، 10(2 (پیاپی 37) )، 129-152. SID. https://sid.ir/paper/396550/fa
Vancouver:
کپیاکبری محسن، ابراهیم پور ازبری مصطفی، لاکانی رضا. بررسی تاثیر برداشت نخستین مشتری از شخصیت تبلیغ کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگاره مشتری با تبلیغ کننده (مطالعه موردی: دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه گیلان). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(2 (پیاپی 37) ):129-152. Available from: https://sid.ir/paper/396550/fa
IEEE:
کپیمحسن اکبری، مصطفی ابراهیم پور ازبری، و رضا لاکانی، “بررسی تاثیر برداشت نخستین مشتری از شخصیت تبلیغ کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگاره مشتری با تبلیغ کننده (مطالعه موردی: دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه گیلان)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 2 (پیاپی 37) ، pp. 129–152، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/396550/fa