APA:
کپیخورشیدی، غلامحسین، حاجی پور، بهمن، و جعفرزاده کناری، مهدی. (1397). طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی, عطر و ادکلن, عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو). مدیریت برند، 5(16 )، 141-181. SID. https://sid.ir/paper/397890/fa
Vancouver:
کپیخورشیدی غلامحسین، حاجی پور بهمن، جعفرزاده کناری مهدی. طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی, عطر و ادکلن, عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو). مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(16 ):141-181. Available from: https://sid.ir/paper/397890/fa
IEEE:
کپیغلامحسین خورشیدی، بهمن حاجی پور، و مهدی جعفرزاده کناری، “طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی, عطر و ادکلن, عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)،” مدیریت برند، vol. 5، no. 16 ، pp. 141–181، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397890/fa