APA:
کپیپیرخائفی، علیرضا، و باجلان، شکوه. (1399). اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر توجه و حافظه کودکان دارای اختلال یادگیری ریاضی. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 10(2 )، 29-64. SID. https://sid.ir/paper/398736/fa
Vancouver:
کپیپیرخائفی علیرضا، باجلان شکوه. اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر توجه و حافظه کودکان دارای اختلال یادگیری ریاضی. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1399؛10(2 ):29-64. Available from: https://sid.ir/paper/398736/fa
IEEE:
کپیعلیرضا پیرخائفی، و شکوه باجلان، “اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر توجه و حافظه کودکان دارای اختلال یادگیری ریاضی،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 10، no. 2 ، pp. 29–64، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/398736/fa