APA:
کپیقریب گرکانی، سمیرا، قاسمی، بهروز، و سرمدسعیدی، سهیل. (1399). ارائه مدل تاثیر ارزش های اخلاقی سازمان بر توانمندسازی مشتریان پست مدرن در صنعت بانکداری. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، 9(33 )، 285-295. SID. https://sid.ir/paper/400820/fa
Vancouver:
کپیقریب گرکانی سمیرا، قاسمی بهروز، سرمدسعیدی سهیل. ارائه مدل تاثیر ارزش های اخلاقی سازمان بر توانمندسازی مشتریان پست مدرن در صنعت بانکداری. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت[Internet]. 1399؛9(33 ):285-295. Available from: https://sid.ir/paper/400820/fa
IEEE:
کپیسمیرا قریب گرکانی، بهروز قاسمی، و سهیل سرمدسعیدی، “ارائه مدل تاثیر ارزش های اخلاقی سازمان بر توانمندسازی مشتریان پست مدرن در صنعت بانکداری،” دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، vol. 9، no. 33 ، pp. 285–295، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400820/fa