مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

279
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

504
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل تشکل یابی و رونق بازار خدمات فرهنگی

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 104

چکیده

 هدف اصلی پژوهش ارایه مدل تشکل یابی و رونق بازار خدمات فرهنگی است. این پژوهش به لحاظ کیفی یک پژوهش اکتشافی و از نظر هدف, کاربردی و دارای ماهیت, توصیفی-پیمایشی و کمی است. مبانی نظری به روش کتابخانه ای و داده های آن به وسیله نمونه گیری تصادفی و با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته به تایید خبرگان رسیده است. روایی محتوا از نوع صوری و از نوع همگرا با تایید عاملی است. همچنین در تمامی موارد میزان آلفای کرونباخ برای پایایی کل پرسشنامه مطلوب و مورد تایید است. جامعه آماری هدف این پژوهش مصرف کنندگان خدمات فرهنگی از بین افراد 15 تا 60 سال اعم از زن و مرد مراجعه کننده به مراکز فرهنگی منطقه شش تهران در مقطع زمانی سال 1398 شامل 288 نفر است که به طور تصادفی انتخاب شده اند. در انجام فرایند دلفی روش نمونه گیری برای انتخاب خبرگان قضاوتی است. برای پاسخ به سوال های پژوهش, بررسی فرضیه ها و تحلیل یافته ها, از آمار توصیفی و استنباطی با نرم افزار اس. پی. اس. اس. نسخه 22 و برای مدل سازی معادلات ساختاری از نرم افزار لیزرل استفاده شده است. براساس نتایج به دست آمده تمامی فرضیه های پژوهش در سطح اطمینان 95% تایید شد است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاه نظری درچه، علی، و اسدی کرد، غلامرضا. (1400). طراحی مدل تشکل یابی و رونق بازار خدمات فرهنگی. مدیریت سازمان های دولتی، 9(2 (پیاپی 34) )، 93-104. SID. https://sid.ir/paper/400844/fa

    Vancouver: کپی

    شاه نظری درچه علی، اسدی کرد غلامرضا. طراحی مدل تشکل یابی و رونق بازار خدمات فرهنگی. مدیریت سازمان های دولتی[Internet]. 1400؛9(2 (پیاپی 34) ):93-104. Available from: https://sid.ir/paper/400844/fa

    IEEE: کپی

    علی شاه نظری درچه، و غلامرضا اسدی کرد، “طراحی مدل تشکل یابی و رونق بازار خدمات فرهنگی،” مدیریت سازمان های دولتی، vol. 9، no. 2 (پیاپی 34) ، pp. 93–104، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400844/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا