مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

261
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

495
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل شایستگی های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 78

چکیده

 هدف هدف از انجام پژوهش حاضر طراحی مدل شایستگی های مدیران بازاریاب ورزشیبا استفاده از نظریه داده بنیاد بود. روش شناسی: روش تحقیق حاضر کیفی بوده و با ماهیت اکتشافی-بنیادی انجام گرفت جامعه تحقیق شامل اساتید مدیریت ورزشی, مدیران عامل و بازاریابان باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران, اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بودند. بر اساس روش نظریه داده بنیاد, مصاحبه ها پس از کدگذاری تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها: در مجموع 682 کد اولیه از تجزیه و تحلیل 17 مصاحبه بدست آمد. بعد از استخراج کدهای مشابه, 109 کد باز متمایز مشخص گردید. 109 کد باز استخراج شده از مصاحبه ها در 23 گروه کدمحوری شامل شخصیتی, رفتاری, ارزشی, هوش سازمانی, هوش هیجانی, هوش استراتژیکی, هوش رقابتی, هوش تجاری, هوش اخلاقی, هوش فرهنگی, هوش سیاسی, هوش اجتماعی, مدیریتی, دانشی, ورزشی, مهارتی, مدیریت آمیخته بازاریابی, مدیریت مشتریان, مدیریت فروش, مدیریت برند, بخش بندی بازار, بازاریابی جهانی, تحقیقات بازاریابی و بازاریابی اسلامی-اخلاقی قرار گرفتند. کدهای محوری در 4 گروه کد انتخابی شامل شایستگی های پایه, هوشی, حرفه ای و عملیاتی دسته بندی شده اند. در نهایت مدل تحقیق به صورت هرمی (شامل 4 سطح) طراحی گردید. نتیجه گیری: مدل ارایه شده در این تحقیق می تواند به عنوان ابزاری مناسب جهت شناسایی شایستگی های مدیران بازاریاب ورزشی باشگاه های فوتبال مورد استفاده قرار گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شیروانی، طهماسب، احسانی، محمد، کوزه چیان، هاشم، و امیری، مجتبی. (1399). طراحی مدل شایستگی های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد). مدیریت و توسعه ورزش، 9(1 (پیاپی 21) )، 61-78. SID. https://sid.ir/paper/400885/fa

    Vancouver: کپی

    شیروانی طهماسب، احسانی محمد، کوزه چیان هاشم، امیری مجتبی. طراحی مدل شایستگی های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد). مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1399؛9(1 (پیاپی 21) ):61-78. Available from: https://sid.ir/paper/400885/fa

    IEEE: کپی

    طهماسب شیروانی، محمد احسانی، هاشم کوزه چیان، و مجتبی امیری، “طراحی مدل شایستگی های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 9، no. 1 (پیاپی 21) ، pp. 61–78، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400885/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button