APA:
کپیمازیاری، محمد، حمیدی، مهرزاد، خبیری، محمد، و علی دوست قهفرخی، ابراهیم. (1399). تاثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانه ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطه ای ریسک ادراک شده. مدیریت و توسعه ورزش، 9(2 (پیاپی 22) )، 1-15. SID. https://sid.ir/paper/400898/fa
Vancouver:
کپیمازیاری محمد، حمیدی مهرزاد، خبیری محمد، علی دوست قهفرخی ابراهیم. تاثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانه ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطه ای ریسک ادراک شده. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1399؛9(2 (پیاپی 22) ):1-15. Available from: https://sid.ir/paper/400898/fa
IEEE:
کپیمحمد مازیاری، مهرزاد حمیدی، محمد خبیری، و ابراهیم علی دوست قهفرخی، “تاثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانه ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطه ای ریسک ادراک شده،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 9، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 1–15، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400898/fa