مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

346
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

653
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و طبقه بندی برنامه های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز)

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 53

چکیده

 هدف این پژوهش, شناسایی و طبقه بندی برنامه های وفادارسازی مشتریان بیمه با رویکرد مرور سیستماتیک است. نوع پژوهش کاربردی, کیفی, استقرایی, غیر آزمایشگاهی و مقطعی و از نظر روش شناسی, مروری سیستماتیک است. جامعه آماری پژوهش, خبرگان حوزه برنامه های وفادارسازی و آگاه به صنعت بیمه هستند که از روش نمونه برداری قضاوتی و هدفمند در دسترس برای انتخاب و قاعده اشباع نظری برای حجم نمونه استفاده شده است. حجم نمونه به روش گلوله برفی, 14 نفر است. در مرحله اول با روش مرور سیستماتیک برنامه ها شناسایی شده و در مرحله دوم به منظور تعیین روایی برنامه های شناسایی شده در صنعت بیمه, از شاخص روایی محتوایی استفاده و در نهایت برنامه های منتخب دسته بندی و با شاخص کاپا تعیین اعتبار شده است. بر اساس یافته ها متناسب با مشتریان بیمه, 15 برنامه وفادارسازی شناسایی و در چهار دسته گروه بندی شده اند: جایزه, تخفیف نقدی, تخفیف حجمی, خدمات بیمه ای مازاد و رایگان (اشانتیون), کوپن, اعطای خدمات رایگان غیربیمه ای, کارت های اعتباری, امکان خرید قسطی بیمه نامه, دسترسی به سایت و اپ, کاهش زمان ارایه خدمات, شخصی سازی خدمات بیمه ای, پاداش های غیرپولی, رفتار ترجیحی, فراهم سازی تفریحات برای مشتریان و باشگاه مشتریان.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، ابوالقاسم، عسکری فر، کاظم، و نیک بخت، امین. (1399). شناسایی و طبقه بندی برنامه های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز). بررسی های بازرگانی، 18(102 )، 41-53. SID. https://sid.ir/paper/402045/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی ابوالقاسم، عسکری فر کاظم، نیک بخت امین. شناسایی و طبقه بندی برنامه های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(102 ):41-53. Available from: https://sid.ir/paper/402045/fa

    IEEE: کپی

    ابوالقاسم ابراهیمی، کاظم عسکری فر، و امین نیک بخت، “شناسایی و طبقه بندی برنامه های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز)،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 102 ، pp. 41–53، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402045/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button