APA:
کپیابراهیمی، ابوالقاسم، عسکری فر، کاظم، و نیک بخت، امین. (1399). شناسایی و طبقه بندی برنامه های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز). بررسی های بازرگانی، 18(102 )، 41-53. SID. https://sid.ir/paper/402045/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی ابوالقاسم، عسکری فر کاظم، نیک بخت امین. شناسایی و طبقه بندی برنامه های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(102 ):41-53. Available from: https://sid.ir/paper/402045/fa
IEEE:
کپیابوالقاسم ابراهیمی، کاظم عسکری فر، و امین نیک بخت، “شناسایی و طبقه بندی برنامه های اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز)،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 102 ، pp. 41–53، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402045/fa