APA:
کپینصرالهی، مهدی، فتحی، محمدرضا، و شش پری، فریبا. (1398). بررسی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی همکاری بین برند ها (شرکت های نهادینه شده) و استارت آپ ها: مطالعه موردی استارت آپ های پارک علم و فن آوری قزوین. توسعه تکنولوژی صنعتی، 17(35 )، 63-72. SID. https://sid.ir/paper/402523/fa
Vancouver:
کپینصرالهی مهدی، فتحی محمدرضا، شش پری فریبا. بررسی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی همکاری بین برند ها (شرکت های نهادینه شده) و استارت آپ ها: مطالعه موردی استارت آپ های پارک علم و فن آوری قزوین. توسعه تکنولوژی صنعتی[Internet]. 1398؛17(35 ):63-72. Available from: https://sid.ir/paper/402523/fa
IEEE:
کپیمهدی نصرالهی، محمدرضا فتحی، و فریبا شش پری، “بررسی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی همکاری بین برند ها (شرکت های نهادینه شده) و استارت آپ ها: مطالعه موردی استارت آپ های پارک علم و فن آوری قزوین،” توسعه تکنولوژی صنعتی، vol. 17، no. 35 ، pp. 63–72، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402523/fa