APA:
کپیفتحیان، روح اله، الهی، علیرضا، و اکبری یزدی، حسین. (1399). مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت)، 12(1 )، 161-180. SID. https://sid.ir/paper/403764/fa
Vancouver:
کپیفتحیان روح اله، الهی علیرضا، اکبری یزدی حسین. مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1399؛12(1 ):161-180. Available from: https://sid.ir/paper/403764/fa
IEEE:
کپیروح اله فتحیان، علیرضا الهی، و حسین اکبری یزدی، “مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 12، no. 1 ، pp. 161–180، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/403764/fa