APA:
کپیعموزاده، زهرا، نادریان جهرمی، مسعود، سلطان حسینی، محمد، و سلیمی، مهدی. (1399). تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف کننده باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران. مدیریت ورزشی (حرکت)، 12(2 )، 405-422. SID. https://sid.ir/paper/403780/fa
Vancouver:
کپیعموزاده زهرا، نادریان جهرمی مسعود، سلطان حسینی محمد، سلیمی مهدی. تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف کننده باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1399؛12(2 ):405-422. Available from: https://sid.ir/paper/403780/fa
IEEE:
کپیزهرا عموزاده، مسعود نادریان جهرمی، محمد سلطان حسینی، و مهدی سلیمی، “تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف کننده باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 12، no. 2 ، pp. 405–422، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/403780/fa