APA:
کپیاخگری، نسرین، کشتکارهرانکی، مهران، و احمدی شریف، محمود. (1399). شناسایی ابعاد و مولفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 10(2 )، 91-122. SID. https://sid.ir/paper/403833/fa
Vancouver:
کپیاخگری نسرین، کشتکارهرانکی مهران، احمدی شریف محمود. شناسایی ابعاد و مولفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1399؛10(2 ):91-122. Available from: https://sid.ir/paper/403833/fa
IEEE:
کپینسرین اخگری، مهران کشتکارهرانکی، و محمود احمدی شریف، “شناسایی ابعاد و مولفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 10، no. 2 ، pp. 91–122، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/403833/fa