APA:
کپیپورابراهیم، اسماعیل، و شکری، توحید. (1399). رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل به خرید اینترنتی مصرف کنندگان. بررسی های بازرگانی، 18(103 )، 65-88. SID. https://sid.ir/paper/405115/fa
Vancouver:
کپیپورابراهیم اسماعیل، شکری توحید. رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل به خرید اینترنتی مصرف کنندگان. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(103 ):65-88. Available from: https://sid.ir/paper/405115/fa
IEEE:
کپیاسماعیل پورابراهیم، و توحید شکری، “رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل به خرید اینترنتی مصرف کنندگان،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 103 ، pp. 65–88، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/405115/fa