مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

198
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اعتلای آموزش انسان گرایانه: تاثیر بازخوردهای اصلاحی بر مشارکت شناختی، عاطفی، و رفتاری، انگیزه و یادگیری زبان فراگیران زبان انگلیسی

صفحات

 صفحه شروع 129 | صفحه پایان 149

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    غنی زاده، افسانه، امیری، آذین، و جاهدی زاده، صفورا. (1399). اعتلای آموزش انسان گرایانه: تاثیر بازخوردهای اصلاحی بر مشارکت شناختی, عاطفی, و رفتاری, انگیزه و یادگیری زبان فراگیران زبان انگلیسی. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، 8(1 )، 129-149. SID. https://sid.ir/paper/405877/fa

    Vancouver: کپی

    غنی زاده افسانه، امیری آذین، جاهدی زاده صفورا. اعتلای آموزش انسان گرایانه: تاثیر بازخوردهای اصلاحی بر مشارکت شناختی, عاطفی, و رفتاری, انگیزه و یادگیری زبان فراگیران زبان انگلیسی. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران[Internet]. 1399؛8(1 ):129-149. Available from: https://sid.ir/paper/405877/fa

    IEEE: کپی

    افسانه غنی زاده، آذین امیری، و صفورا جاهدی زاده، “اعتلای آموزش انسان گرایانه: تاثیر بازخوردهای اصلاحی بر مشارکت شناختی, عاطفی, و رفتاری, انگیزه و یادگیری زبان فراگیران زبان انگلیسی،” مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، vol. 8، no. 1 ، pp. 129–149، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/405877/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button