APA:
کپیغنی زاده، افسانه، امیری، آذین، و جاهدی زاده، صفورا. (1399). اعتلای آموزش انسان گرایانه: تاثیر بازخوردهای اصلاحی بر مشارکت شناختی, عاطفی, و رفتاری, انگیزه و یادگیری زبان فراگیران زبان انگلیسی. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، 8(1 )، 129-149. SID. https://sid.ir/paper/405877/fa
Vancouver:
کپیغنی زاده افسانه، امیری آذین، جاهدی زاده صفورا. اعتلای آموزش انسان گرایانه: تاثیر بازخوردهای اصلاحی بر مشارکت شناختی, عاطفی, و رفتاری, انگیزه و یادگیری زبان فراگیران زبان انگلیسی. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران[Internet]. 1399؛8(1 ):129-149. Available from: https://sid.ir/paper/405877/fa
IEEE:
کپیافسانه غنی زاده، آذین امیری، و صفورا جاهدی زاده، “اعتلای آموزش انسان گرایانه: تاثیر بازخوردهای اصلاحی بر مشارکت شناختی, عاطفی, و رفتاری, انگیزه و یادگیری زبان فراگیران زبان انگلیسی،” مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، vol. 8، no. 1 ، pp. 129–149، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/405877/fa