APA:
کپیریحانی، ابراهیم، و ایزدی، مهدی. (1399). بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت های طرح مسئله). تدریس پژوهی، 8(2 )، 100-129. SID. https://sid.ir/paper/407705/fa
Vancouver:
کپیریحانی ابراهیم، ایزدی مهدی. بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت های طرح مسئله). تدریس پژوهی[Internet]. 1399؛8(2 ):100-129. Available from: https://sid.ir/paper/407705/fa
IEEE:
کپیابراهیم ریحانی، و مهدی ایزدی، “بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت های طرح مسئله)،” تدریس پژوهی، vol. 8، no. 2 ، pp. 100–129، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407705/fa