APA:
کپیطباطبایی نسب، سیدمحمد، و عباس زاده، معبود. (1399). بررسی کارکرد نمادگرایی در برندسازی شرکتی. مدیریت فردا، 19(64 )، 147-164. SID. https://sid.ir/paper/407764/fa
Vancouver:
کپیطباطبایی نسب سیدمحمد، عباس زاده معبود. بررسی کارکرد نمادگرایی در برندسازی شرکتی. مدیریت فردا[Internet]. 1399؛19(64 ):147-164. Available from: https://sid.ir/paper/407764/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد طباطبایی نسب، و معبود عباس زاده، “بررسی کارکرد نمادگرایی در برندسازی شرکتی،” مدیریت فردا، vol. 19، no. 64 ، pp. 147–164، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407764/fa