مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

449
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

641
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل مهندسی مجدد کسب وکار در صنعت بانکداری ایران با تاکید بر مشتری مداری؛ تحقیق آمیخته اکتشافی

صفحات

 صفحه شروع 17 | صفحه پایان 38

چکیده

 هدف مقاله حاضر, طراحی مدل مهندسی مجدد کسب وکار در صنعت بانکداری ایران با تاکید بر مشتری مداری است. این پژوهش, پژوهش آمیخته اکتشافی با دو بخش کیفی (نظریه داده بنیاد) و کمی است. جامعه آماری در بخش کیفی و کمی به ترتیب نخبگان صنعت بانکداری ایران با مدرک دانشگاهی دکترای مدیریت بازرگانی و مدیران و کارشناسان صنعت بانکداری بوده اند. در بخش کیفی با روش نمونه گیری نظری, 11نفر از نخبگان صنعت بانکداری و در بخش کمی نمونه ای برابر با 385 نفر براساس جدول مورگان و با استفاده از روش نمونه گیری احتمال وند انتخاب شدند. در بخش کیفی از مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته و در بخش کمی برای به دست آوردن داده ها از پرسشنامه استفاده شد. روایی و پایایی بخش کیفی به ترتیب از طریق بازخورد مشارکت کنندگان و دریافت نظرات همکاران و روایی پرسشنامه با استفاده از روایی همگرا و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ تایید شده است. برای دستیابی به فرضیه های پژوهش از روش کدگذاری و برای بررسی فرضیه های پژوهش از مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتیجه پژوهش, دستیابی به مدلی است که مشتمل بر 26 متغیر و 5 عامل (تامین منافع حداکثری ذی نفعان, سرعت و ارزانی ارایه خدمات, اعمال قوانین و استاندارد ها, رشد چارچوب های مدیریت صنعت بانکداری و ایجاد و بهبود رویه های منتهی به مشتری) است و تاثیر مثبت هریک از 5 عامل مدل را بر صنعت بانکداری مشتری مدار تایید می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فلاح، محسن، حق شناس کاشانی، فریده، و رضائیان، علی. (1399). طراحی مدل مهندسی مجدد کسب وکار در صنعت بانکداری ایران با تاکید بر مشتری مداری؛ تحقیق آمیخته اکتشافی. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(1 (پیاپی 36) )، 17-38. SID. https://sid.ir/paper/408802/fa

    Vancouver: کپی

    فلاح محسن، حق شناس کاشانی فریده، رضائیان علی. طراحی مدل مهندسی مجدد کسب وکار در صنعت بانکداری ایران با تاکید بر مشتری مداری؛ تحقیق آمیخته اکتشافی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(1 (پیاپی 36) ):17-38. Available from: https://sid.ir/paper/408802/fa

    IEEE: کپی

    محسن فلاح، فریده حق شناس کاشانی، و علی رضائیان، “طراحی مدل مهندسی مجدد کسب وکار در صنعت بانکداری ایران با تاکید بر مشتری مداری؛ تحقیق آمیخته اکتشافی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 1 (پیاپی 36) ، pp. 17–38، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408802/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button