APA:
کپیبیدگلی، سیددانیال، اولیا، محمدصالح، عیسایی، محمدتقی، و ایوبی، محمدحسین. (1399). طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریه داده بنیاد. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(2 (پیاپی 37) )، 63-84. SID. https://sid.ir/paper/408805/fa
Vancouver:
کپیبیدگلی سیددانیال، اولیا محمدصالح، عیسایی محمدتقی، ایوبی محمدحسین. طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریه داده بنیاد. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(2 (پیاپی 37) ):63-84. Available from: https://sid.ir/paper/408805/fa
IEEE:
کپیسیددانیال بیدگلی، محمدصالح اولیا، محمدتقی عیسایی، و محمدحسین ایوبی، “طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریه داده بنیاد،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 2 (پیاپی 37) ، pp. 63–84، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408805/fa