APA:
کپیبیدگلی، سیددانیال، اولیا، محمدصالح، عیسایی، محمدتقی، و ابویی، محمدحسین. (1399). مدل سازی تاثیر دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و عملکرد شرکت با رویکرد پویایی شناسی سیستم. پردازش و مدیریت اطلاعات (علوم و فناوری اطلاعات)، 36(1 (پیاپی 103) )، 155-180. SID. https://sid.ir/paper/409193/fa
Vancouver:
کپیبیدگلی سیددانیال، اولیا محمدصالح، عیسایی محمدتقی، ابویی محمدحسین. مدل سازی تاثیر دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و عملکرد شرکت با رویکرد پویایی شناسی سیستم. پردازش و مدیریت اطلاعات (علوم و فناوری اطلاعات)[Internet]. 1399؛36(1 (پیاپی 103) ):155-180. Available from: https://sid.ir/paper/409193/fa
IEEE:
کپیسیددانیال بیدگلی، محمدصالح اولیا، محمدتقی عیسایی، و محمدحسین ابویی، “مدل سازی تاثیر دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و عملکرد شرکت با رویکرد پویایی شناسی سیستم،” پردازش و مدیریت اطلاعات (علوم و فناوری اطلاعات)، vol. 36، no. 1 (پیاپی 103) ، pp. 155–180، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409193/fa