APA:
کپیجوانی، وجیهه، و علمی، احسان. (1399). تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران). مدیریت ورزشی (حرکت)، 12(2 )، 547-563. SID. https://sid.ir/paper/409213/fa
Vancouver:
کپیجوانی وجیهه، علمی احسان. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران). مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1399؛12(2 ):547-563. Available from: https://sid.ir/paper/409213/fa
IEEE:
کپیوجیهه جوانی، و احسان علمی، “تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران)،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 12، no. 2 ، pp. 547–563، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409213/fa