مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

587
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

614
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی موانع اجرایی شدن ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارزشیابی عملکرد کارکنان اداره پست استان قزوین

صفحات

 صفحه شروع 165 | صفحه پایان 178

چکیده

 در این پژوهش سعی می گردد با توجه به وضعیت فعلی اداره پست قزوین و همچنین جایگاه آن در ارائه خدمات به مشتریان موانع سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان شناسایی گردد. برای شناسایی موانع ابتدا پیشینه تحقیق و سپس وضعیت فعلی اداره پست مورد بررسی قرار گرفت و از روش تحلیل مضمون (تم ) جهت تجزیه وتحلیل داده ها و برای غربالگری از نرخ روایی محتوا استفاده شد. در این پژوهش روش گردآوری داده ها استفاده از پیشینه و مصاحبه با کارشناسان و خبرگان اداره پست قزوین است و برای استخراج موانع از کدگذاری باز و محوری استفاده شد و نهایتاً اعتبارسنجی توسط نرخ روایی محتوا و با استفاده از توزیع پرسشنامه و مصاحبه با 14 خبره در اداره پست صورت گرفت. یافته های اولیه حاصل از پژوهش نشان داد که تعداد 50 مانع شناسایی و در مرحله بعد کدگذاری محوری به 20 عدد تقلیل یافت در برسی حاصل از نرخ روایی محتوا تعداد 30 مانع که نرخ روایی آن ها کمتر از 51/. بود رد شدند. نتایج به دست آمده نشان داد که موانع ذیل با بیشترین نرخ روایی به عنوان اصلی ترین مانع شناسایی گردید که عبارت اند از: عدم اعمال نظر مشتریان در نمره ارزشیابی, عدم دسترسی به همه مشتریان در نظرسنجی, دقت و تعصبات ارزیاب, ارزیابی کلیه کارمندان با هر رده شغلی در یک دسته بندی, عدم توجه کارمندان به نمره ارزشیابی, یک مرحله ای بودن ارزشیابی, عدم آشنایی ارزیابان با شیوه های مناسب ارزشیابی بودند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحمانی، حامد، بیگی مقدم، فرشته، و اصغری، حرمت. (1398). شناسایی موانع اجرایی شدن ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارزشیابی عملکرد کارکنان اداره پست استان قزوین. مدیریت سازمان های دولتی، 7(2 (پیاپی 26) )، 165-178. SID. https://sid.ir/paper/409325/fa

    Vancouver: کپی

    رحمانی حامد، بیگی مقدم فرشته، اصغری حرمت. شناسایی موانع اجرایی شدن ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارزشیابی عملکرد کارکنان اداره پست استان قزوین. مدیریت سازمان های دولتی[Internet]. 1398؛7(2 (پیاپی 26) ):165-178. Available from: https://sid.ir/paper/409325/fa

    IEEE: کپی

    حامد رحمانی، فرشته بیگی مقدم، و حرمت اصغری، “شناسایی موانع اجرایی شدن ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارزشیابی عملکرد کارکنان اداره پست استان قزوین،” مدیریت سازمان های دولتی، vol. 7، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 165–178، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409325/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button