APA:
کپینظری ترشیزی، احمد، بنسبردی، علی، و معین فرد، محمدرضا. (1399). تاثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس (مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد). مدیریت و توسعه ورزش، 9(3 (پیاپی 23) )، 17-33. SID. https://sid.ir/paper/409531/fa
Vancouver:
کپینظری ترشیزی احمد، بنسبردی علی، معین فرد محمدرضا. تاثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس (مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد). مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1399؛9(3 (پیاپی 23) ):17-33. Available from: https://sid.ir/paper/409531/fa
IEEE:
کپیاحمد نظری ترشیزی، علی بنسبردی، و محمدرضا معین فرد، “تاثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس (مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 9، no. 3 (پیاپی 23) ، pp. 17–33، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409531/fa