APA:
کپیخواجه نوری، بیژن، و کاوه، مهدی. (1392). مطالعه رابطه بین مصرف رسانه ای و احساس امنیت اجتماعی. پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)، 2(2 (پیاپی 6))، 57-78. SID. https://sid.ir/paper/409638/fa
Vancouver:
کپیخواجه نوری بیژن، کاوه مهدی. مطالعه رابطه بین مصرف رسانه ای و احساس امنیت اجتماعی. پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)[Internet]. 1392؛2(2 (پیاپی 6)):57-78. Available from: https://sid.ir/paper/409638/fa
IEEE:
کپیبیژن خواجه نوری، و مهدی کاوه، “مطالعه رابطه بین مصرف رسانه ای و احساس امنیت اجتماعی،” پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)، vol. 2، no. 2 (پیاپی 6)، pp. 57–78، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409638/fa