APA:
کپیمحمدی، اکبر، رضایی آسیابر، بهنام، و بابایی، سحر. (1400). نقش تمرکز بر استراتژی های نوآوری در تقویت تجاری سازی محصولات و خدمات در شرکت های کوچک تا متوسط (SME). مدیریت بازاریابی، 16(53 )، 35-50. SID. https://sid.ir/paper/409963/fa
Vancouver:
کپیمحمدی اکبر، رضایی آسیابر بهنام، بابایی سحر. نقش تمرکز بر استراتژی های نوآوری در تقویت تجاری سازی محصولات و خدمات در شرکت های کوچک تا متوسط (SME). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(53 ):35-50. Available from: https://sid.ir/paper/409963/fa
IEEE:
کپیاکبر محمدی، بهنام رضایی آسیابر، و سحر بابایی، “نقش تمرکز بر استراتژی های نوآوری در تقویت تجاری سازی محصولات و خدمات در شرکت های کوچک تا متوسط (SME)،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 53 ، pp. 35–50، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409963/fa